Helloo dääär.

Nova is in da house.

Idag drog matte med mig på en långis i solen. Träffade min polare Silwer och hans matte. Vi fick smarra glass ifrån dom och det var ruskans gått.

Svalkade tassarna i lite vatten. Men matte glömde att jag blir galen av lite vatten, jag springer runt runt runt för det är så härligt, men jag råkade visst smutsa ner henne lite. Oups.

Prommisen styrde mot ett villa område där vi satte oss i skuggan ett tag innan vi lunkade vidare.

Nu ligger jag hemma och försöker svalka av mig med lite vatten och ligga på golvet. Jag behöver kyyylaaaa.

Matte sa att jag var mkt duktig idag, det kom fram en söt liten flicka till oss. Hon var tydligen väl uppfostrad för hon frågade ifall hon fick klappa mig. Matte sa nej, men ifall hon satte sig på huk och gav mig en godis så fick hon det ifall hon ville. Det gjorde hon. Jag var inte alls rädd, hihi, så jag fick beröm av matte osså.

See Ya ute i solen. Måste fixa till brännan lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0