Vill inte bli sjuk!!!

Nova har varit hemma hela veckan hittills. det går snuva på dagis och det vill hon inte bli smittad av.
Jag var hemma hos Novas vän Silwer för att hjälpa hans matte att gå ut med honom. Ohhh guuud vad jobbigt hon hade. Silwer hosta och hosta och hosta, slem låg överallt men Carro sprang efter med papper och torka... Hela tiden medans jag var där. Usch inge kul för henne. Hennes bebis låg och tittade på och log säkert lite inombords =)

Nova har fått ett nytt halsband



Coola tjejen =)



Vi har även sålt Novas gamla bur i nylon. =) Jag la ut den på blocket och dan efter var det en tjej här och köpte den, kanon!!!


Kommentarer
Postat av: silwer

Det va inte så kul för mig heller!!!!

2010-03-25 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0