Lugn dag.

Idag har vi haft en lugn dag! Nova har varit hemma från halv elva till tre idag =) Toppen! Sen överöste hon husse med pussar när han kom hem!!! MYYYS! Jobbigaste är att lämna henne själv och roligast att komma hem för hon blir så himla lycklig! =) <3

Idag har vi varit på kalas, Nickes brorson fyller 14 år. Massa människor var där, ett riktigt härligt gäng =)
Nova fick sitta i bilen och vänta glatt, var inte riktigt läge att miljö träna där med säkert 15 barn med sugerrush och massa vuxna, två hundar och kaniner ;-)

Btw... någon gång jag hinner hem först ska jag försöka stå beredd med kamran när jag öppnar dörren och fota Nova, hon är så sjukt söt... Yrvaken och jätteglad =)



Fick reda på idag att jag hade en läsare som jag inte visste om så här kommer massa vinkningar till Pauline =)
Har även fått lite kommentarer av folk, =) Kul, annars ser man bara statistiken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0