Djuraffären

Häromdagen blev det en tur till djuraffären. Lat som jag var ville jag vänta tills att min skjuts, Novas farmor skulle komma. Men tiden rann iväg eftersom jag var i sista minuten så jag tvingades gå in iaf. med hund. Varför jag inte ville gå in först var för att jag skulle bära en 15 kgs säck med mat och ha en stirrig hund med mig.
Nova tycker att djuraffären är.... hmm... Ja..... lite skum tror jag. Mkt lukter, mkt folk osv.

Det gick förstårs bra och vi passade på att ha lite social träning med personalen. Det var ju såklart lite läskigt, lite voff och lång hals osv. Men fick gott gott och hon luktade på dom. Duktig min tjej!
Sen kom farmor. Poletten föll inte riktigt ner i Nova på en gång. Hon var liksom på fel plats. Men oj vad glad hon blev sekunden efter. =) Personalen bara stod och gapade och trodde inte att det var samma hund. Haha. Nää man kan knappt tro det när det först är nya människor och sen människor hon älskar. Det är inte samma hund, som natt och dag. Men hon ska lära sig att acceptera andra människor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0