Novas uttryck!



Slänger in en liten bild. Vi har inte gjort så mkt på senaste. Sovit en del dock ;)
Husse är jätte sjuk :/ Blev han igår på väg hem från runö där Nova fått leka lite =)

Nova visar hur hon skulle se ut ifall hon var sjuk, (härmar husse, hihi, bild ovan)





Så här ser Nova ut när vi ska gå och sova, då säger vi: Buren! Och hon hoppar upp i sängen, haha.
Vi har börjat ha lite kvälls mys i sängen först, men sen blir det buren. Man får släpa dit henne, men hon sover faktiskt bäst där, även vi =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag länkade till din blogg på min sida, hoppas att det var ok? :o) Har Nicke också fått svininfluensan;-) Jag har varit dålig i flera dar... inte kul när man har hundar som vill bli aktiverade, haha



Hoppas att ni kan komma över när jag blivit frisk igen, slår dig en pling!



Kramkram

2009-09-03 @ 20:33:41
URL: http://samiq.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0