Passa er för Nova, hon smider elaka planer.

Tredje dagen i rad matte hämtade Nova från dagis. Phju! Nu har vi kastat oss ner i soffan (Nova på golvet) och vilar. Sååå trööööttaaaa! Har precis bestämt oss för ingen träning idag utan vi kör stenhårt imorgon på dagen.

Idag hade Nova gjort en fälla för mig när jag hämtade henne. Hon satt utomhus i sin lilla gård. Jag går in och ramlar ner på knä. Hon har grävt en gropp som jag faller rak ner i. Ok, den är ju inte en meter djup eller så. Men tillräckligt djup för att stuka foten i. Ojojoj vad arg jag blev då. Kastade ner Nova i backen och skällde på henne. Dels för att hon även skulle hoppa på mig medans jag låg ner. Sen fick jag rätt ont i knäna då det är grusigt/stenigt där inne.

Så roligt har vi haft det idag ;)

I centrum så passade jag på att ta med min cykel oxå. Nova måste ju vänja sig lite vid den. Och det gick överförväntan att gå med både henne och cykeln =) Så snart kanske jag kan cykla till dagiset och sen gå hem =) Yeaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0