Utskälld mitt i natten.

Igår var matte på personalfest. Hem mitt i natten och blir utskälld av Nova som vanligt innan hon snabbt kommer på att det bara sin älsklingsmatte som kommer hem.
Jag går alltid ut och kissar med Novisen när jag kommer hem, för att få sova längre dagen därpå. ;-) Här bjuder jag på en lite bild från oss i natt.



Idag har matte jobbat, men vi passade på att åka till runö och gå lite i skogen. Dock så gick husse lite fel så matte var rädd att komma sent till jobbet, men allt ordnade sig till slut =)



Nu degar vi i soffan. Nova är dock rätt seg och inte riktigt sig själv just nu, antar att det blir så när de löper (?)
See YA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du anmält dig till tävling än?? ;o)



Kram

2009-11-23 @ 21:58:09
URL: http://samiq.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0