Löper.

Nu löper hon, på riktigt... eller igen...

I sommras hittade vi små blodfläckar på lakan där hon hade legat i båten i sommras. Då trodde vi att hon löpte. MEN, nu såg jag på hennes lilla snippa att hon löper (igen?). Har till och med hittat två blodfläckar på golvet här hemma.

Så frågan är nu kan dom löpa så tätt? Var den första gången som tjejers första mens, lite granna bara.
Ska jag köpa en "blöja" till henne? Eller är detta i slut tampen av hennes löp? Har ju märkt ett tag att hon tvättar sig ganska ofta därbak. Sen har jag kommit på att hon flåsar ganska mkt, speciellt när vi går och lägger oss. Kan det oxå beror på löp? Fast jag ska prova att byta underlag i buren, kanske är för varmt.

Ah tjejen börjar bli stor, nästa vecka fyller hon 1 år!!! Helt galet.


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Dom blöder vanligtvis i 3 veckor, men det skiljer sig från hund till hund :) Jag hade såna där fina trosor på Aquena och det gick hur bra som helst ;) Hon såg lite löjlig ut.. Men men!

2009-11-18 @ 11:41:40
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0