Sjukt barn = VAB Sjuk hund =VOVA???

Snyft snyft snyft.... Nova var tydligen inte bra, hon var lös i magen ingen på dagis. Typiskt. Så vi kunde inte åka iväg och ring träna med våra vänner, vill ju inte smitta Silwer. Så imorgon har matte tagit, efter mkt om och men ledigt från jobbet för att vovva!

Grejjen är att vi inte riktigt vet varför hon är knasig i magen, hon är väldigt pigg, nästan som vanligt, men jag ska iaf kasta ett ben som jag har här hemma som hon brukar tugga på. Det kanske är det??

Men jag måste jobba i två timmar för att göra en sak som jag måste göra, då har en underbar vän och kollega ställt upp och vara hundvakt dom två timmarna!  Tack tack tack!!!! Massa TACK!!!!

Sen på kvällen får vi lite hundvakts hjälp av Novas mycket snälla farmor och farfar, så matte kan åka iväg med några kollegor till stan. Stooort tack till dom oxå.
Efter mycket om och men och pyssel hit och dit och snälla vänner och släkt så fixar man det =) Fast nu efter en jobbig dag så börjar jag få lite migrän känningar. Typiskt, ska göra som Nova och sova lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0