Tack tjejen på pressbyrån!!

Måste bara säga stort tack till pressbyrån i Åkersberga, när matte skulle köpa en förköpsremsa stod jag inför det dilemmat att man inte fick ta in hundar. Jag lyfte upp min tunga lilla valp och stack in huvudet i butiken och frågade ifall jag fick ta in henne om jag bar tösen. Men då kom ena kassörskan ut och var hundvakt istället så jag fick springa in och göra mitt ärende. TACK TACK TACK!!!

Jag skulle aldrig lämna min tjej utanför affären. För mig är det som att jag skulle lämna mitt barn i barnvagnen utanför affären för att sen gå in och handla. Det skulle nog inte så många göra!!
Så ett stort tack för att du hjälpte mig, verkligen super gulligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0