Helt underbar hund!

Igår var det Julafton. Det firade vi med goa vänner och släkt. Helt underbart var det =)
Matte glömde ju kameran som vanligt bara =(

Familjen som vi var hos är hundrädda, så vi tog med Novas hundbur och hon fick sitta med den i tvättstugan. Vi har en helt underbar hund! Hon sa inte ett ljud!!! Hon fann sig i att sitta i flera timar själv. Visst var vi ute med henne och kissa och så. Även innan hade vi tröttat ut henne. Men ändå... Jag är stolt!!

Nova fick en julklapp som matte och nova kommer ha kul med. En bok som vi blev tipsade av från Novas uppfödare. Hundlekar för smarta hundar. Den verkar grym!!! =)

Nu fortsätter vi med att ta det lungt och andas lant luft och återhämtar oss med ny energi.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid kul med nya böcker!!=) Har du läst den som du lånade av mig? JAg lovar att den är bra!

Kram på er!

2009-12-25 @ 20:36:50
Postat av: Aquena

Nejmen Nova.. Du borde bita dina tvåbeningar! Julen handlar ju om oss barn, har dom inte sagt det till dig? :O Ensam i tvättstugan, nej vet du vad. Jag borde nog bita dina tvåbeningar jag med.



Jag har lyckats uppfostra min tvåbening ganska bra! Hade en helmysig julafton med massa presenter och uppmärksamhet.



ps. träffade du tomten? jag hann aldrig se honom igår. Fett besviken..

2009-12-25 @ 21:10:15
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0