Fullspäckad MYS helg.

Det har varit en upponervänd helg. Evita är i hundhimlen =( Men vi har ändå kunnat gjort mysiga saker tillsammans med vänner och släkt dels för att prata lite minnen om henne.

I lördags var vi bortbjudna till Mats och Helena och Ebba. (Nickes bror) Nova skötte sig mkt bra. Förutom att hon hårade (massor) men det var nog bara jag som tyckte det var jobbigt. =) Nova lekte mycket fint med Ebba. Hon skulle pussas och ha sig hela tiden. Ibland fick vi rycka in och säga att det var nog för. ah typ 5 sekunder HAHA. Hon  låg inte still så länge. Nova tycker det är jättekul när Ebba springer omkring och vill gärna vara med och leka. Men där sätter jag ner min fot. Jaaaa vad kan Nova väga nu... typ 35 kg. Hon kan med stor lätthet råka fälla Ebba. Så springa och leka med små barn så där får Nova inte göra. Men leka sittandes går mkt bra =) Hundar kan ibland leka lite tuffare om leken börjar hettas upp så det gäller att ha koll på hundar och barn hela tiden!
Vi hade en underbar kväll med mkt god HÖR UPP tre rätters middag!! Hihi, och godis och lite tv tittande och BUZZ. Japp jag vann faktiskt en gång =) mkt stolt. Haha. (Bilder kommer från denna kväll)

I söndags så åkte vi upp till FAFA och gick en 1½ timmes promenad tillsammans. Mkt skönt. Nova älskar att gå där uppe och älskar sin farmor och farfar. Gick vid vattnet, i skogen och hade det mysigt.

Jag har även hunnit jobba hela helgen oxå. =) Tänk att man kan ha så mysigt en jobb helg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0