En rymmare.

Idag vill Nova göra ett studiebesök på mitt jobb.

När jag skulle gå till jobbet idag hade jag lite små bråttom, med tre påsar soppåsar i handen. Jag kände inte riktigt för att rycka upp nykeln som fanns någonstans och låsa. Sambon brukar gå och låsa efter mig under dagen. När jag hade åkt ner med hissen hörde jag Nicke ropa i trapphuset att Nova hade rymt.
Hon hade öppnat dörren själv (har hänt en gång förut men inte hemma hos oss), sen hade hon full galopp mot mig. =) Sötisen, ville inte att mamma skulle gå ;-) Jag fick släpa upp alla påsar och hund och där uppe stod husse och Nova blev så lite, hon visste att hon hade gjort fel.

När jag kom hem idag stod husse och Nova i fönstret och kikade efter mig. Tror jag var efterlängtad. ;-)



(Nova kikade i fönstret redan som liten =)

Kommentarer
Postat av: Izabelle och Aquena

Aquena brukar också stå i fönstret. Mamma blir vansinnig för hon är rädd att hennes blommor ska bli förstörda ;)

2009-12-30 @ 11:58:39
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0