Förebilder.

Jo jag har ju en del förebilder här i hundvärlden. En av dom är en go och fin vän som heter Johanna. http://samiq.dinstudio.se/text1_18.html Hon kan trolla med hundar. ;-) Fast jag vet jue att det ligger extremt mkt hård träning bakom detta. Hur många timmar vågar jag inte ens tänka på. Så här fint kanske Nova kan gå någon dag??? Iaf med den träningsglädjen och kontakten. Jag måste lära mig trolla =)

http://www.youtube.com/watch?v=nA9wnUcWrnU 

(Hoppas det är ok Johanna att jag länkar, de ligger ju trots allt på YouTube ;-)

Jag pratade med en go vän idag och frågade ifall han ville följa med till andra sidan jordklotet (söder om stan) och gå på friträning. Han skrattade lite och sa att det finns sånt på denna sida stan oxå. Hehe, vad fan hur ska jag veta det ;-)


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Gunvalds eller? :) Jag och Aquena har varit där, det är bra!

2010-01-19 @ 00:59:35
Postat av: Johanna

Nja...trolla vettesjutton;-) men absolut mkt träning=) vi ska ju träffas nån dag för vår vinkväll då tar du väl med Novis så du kan visa upp vad ni lärt er? =)) kramkram

2010-01-21 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0