Bad dagar.

Förra veckan var jag med min kompis Silwer och badade. Vi gillar varann väldigt mycket, fast att vi typ blev tvingade att vara kompisar bara för att våra mammor är det.



Här är Silwers matte och husse. De är jättesnälla. Jag och matte fick åka i deras bil, sen fick jag låna en mjuk korvliknande sak som jag tyckte om att stoltsera med inför Silwer. Måste ju visa sig lite mallig ibland så killarna faller. ;-)

Här har ni ett bevis på att jag faktiskt kan simma. Men jag är ganska tveksam innan jag hoppar i. Lite av en badkruka precis som mamma. Hihi.



Silwer är väldigt duktig på att simma.



Sen mös vi lite och torkade oss i kvälls solen.



Hoppas vi får fler bad dagar i sommar, nu är det regn och rusk ute. Men lite skönt tycker jag för det har varit lite för varmt ett tag.See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0