Första, andra och tredje dagen!!

Underbara Nova. Första natten gick helt underbart. Hon var nog supertrött och sov mellan matte och husse fint, hon var iofs som en igel på matte. Kroppsvärme var skönt :)



Andra dagen fick Nova tillbringa med husse. Det klarade dom galant. Lite olyckor med kiss inne då man inte riktigt hinner se några tecken för behoven, hon busar och rätt var det är så har hon kissat oxå =)
Hon älskar att hjälpa till att städa undan.




Andra natten så var det mycket bus. Vi fick gå ut och springa av henne lite runt tolv, inte för att det hjälpte så mycket =)
Men tillslut så la hon sig till ro nedanför mattes sida av sängen i sin egen prinsessäng. Men vi var nog alla trötta dan därpå.





Igår var vi och hälsa på farmor och farfar. De vart överraskade av att se lilla Nova och mycket glada. Det var lite läskiga i början. Vi satt i hallen till en början och tillslut gick vi in och fika. Nova fick låna lite leksaker av Evita som i sin tur fick vänta i sovrummet. Nova fick ta med leksakerna hem =)
Den natten sov Nova väldigt mycket. Vi åkte bil och träffa lite nytt folk och det blir man trött av.

Nova fick även ett nytt ben av matte när hon kom hem från jobbet.





Idag är det matte som får vara hemma. Det är även matte som fotar så ni får se lite vad jag gör på dagarna. =)
Idag har vi varit ute och busat.



Snön är roligt, men idag var det lite slaskigt.




Nova hör ljud av bilar. Men de är långt borta vilket både Nova och matte tycker var skönt.



Ibland gör hon några roliga skutt, hihi.



Nu vill hon ha godis. Vi övar lite inkallning.



Man sitter ner när man får godis. Det har kennelmamman Madde lärt mig. =)



Nu är Nova trött igen. För när jag var massa bus gav matte mig en rolig leksak, en petflaska med hund matskulor i. Efter jag fått ut alla kulor blev jag jättetrött igen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Helt underbara bilder på lillsessan!!!!

2009-02-08 @ 17:21:26
URL: http://chosenangels.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0