Ny kurs!!

idag har jag pratat med Rose, en av dagis fröknarna, om vårat problem med Nova. Att hon är rädd och inte har så stor självförtroende när vi möter människor ute. Tänkte ta privatkurser, men vi börjar med en fortsättnings kurs på den som vi var på i våras. Lydnadskurs som är på vardagskvällar. =) Så nu ska vi få bukt på våra problem. Kursen börjar den 29/9, jag läääängttaaaaaar.
Men först ska vi råna en bank ;) Hihi. Jag önskar jag kunde ta massor av privat lektioner med Rose, skulle vilja ta med henne hem, så hon får tillrättanvisa oss och berätta hur vi ska göra i olika situationer.

Det jag måste jobba på mer är mitt ledarskap. Jag har dels fått lite tips av Rose hur jag ska göra när vi möter människor ute. Och att ingen ska hälsa eller ta på Nova. Vi vill inte utsätta henne för en obehagliga känslor innan vi är klara med massa andra saker. Sen att jag måste jag nog fast jag inte riktigt vill, men bara ha mys stunder mellan 18:00-18:30 med henne. Och resten av tiden, visa att jag är viktig att lyda osv. Phju, det blir den jobbigaste biten. Nova är ju hur mysig som helst med oss hon känner. Men om hon ska lyda mig ALLTID så måste jag nog göra så här.

SÅ RÖR INTE MIN HUND!!! =) Hihi, förut er som vi redan känner.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Oj, tror att det blir bättre om hon får hälsa på folk :/ det har iaf fungerat på Aquena.

2009-08-03 @ 18:30:18
URL: http://chosenangelsbonita.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0