Lite semester kvar.

Snart börjar det normala livet igen, men jobb och dagis.
Men vi har fortfarande några dagar av semester kvar =) Har varit alldeles underbart att varit hemma med familjen, man missar ju egentligen väldigt stora delar av Novas liv när man jobbar. Kanske ska ta och förtids pensionera mig så jag kan va med Nova ;-)

Nu fick Nova nå spel precis, vi gick upp före husse. Och Nova kom på att han finns ju bakom den stängda dörren. Hon började gnälla och sprang fram och tillbaka. När jag sa åt henne att lägga ner så kom hon till mig i soffan och typ satte sig på mig och datorn! Knas Nova!! Husse kom dock upp strax efter, och då blev hon överlycklig! =) Kärlek!!

När det är så här varmt är Novas favvo sysselsättning att åka båt! Det fläcktar så härligt! =-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0