Löpar runda

Pust flås flås flååååssss.... Har precis kommit in från en löparrunda. Herregud, minns inte när jag sist sprang. Jag är verkligen urkass på det. Men idag lyckdes jag iaf. Självklart tog jag med Voffsan.

En runda som normalt tar 1 timme med promenadtakt tog en halv timme med joggning och rasktakt. Riktigt nöjd.
4660 steg på stegräknaren som finns på mobilen. Vi gick till söraspåret sen sprang vi runt... 1,7 km är spåret bara men det tar sin lilla tid dit och hem oxå.

Nu är både matte och Nova trött. Jag ska iväg och jobba sen så jag hoppas svettattacken och blodet lugnar ner sig snart så jag kan börja göra mig i ordning ;-)

Idag kommer Nova vara hemma i 5 timmar, tror hon kommer sova rätt duktigt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0