Få ihop allt.

Seg Lördag. Nova är super trött. =) Matte oxå. Husse och matte ska iväg till Grönan ikväll så matte och Nova måste ut och gå en långis. Sen blir det nog söka godis ute oxå. Så svårt att tajma in tycker jag. Behöver ju motionera nu för att sen hinna göra mig iordning och så. Men känns för tidigt att trötta ut henne oxå. Ahh kommer nog på smarta lösningar tillslut. Vi får testa oss fram helt enkelt. =)

Nova har varit helt fantastisk denna vecka. Har gått över förväntan att lämna henne hemma själv. Bara ett litet misstag och det var att jag glömde stänga igen och hänga upp min väska. Nova har rotat och säkert hittat massa roligt. Såg så ut iaf när hela innehållet låg på hallgolvet. Hihi.

Sen stort tack till farmor och farfar som hjälpt till i två dagar. =) Nova är super lycklig att ha Er!


Nova som bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0