Blå leden.

Blev så sugen när jag läste att Novas systers matte kanske skulle gå en vandringsled i sommar, den var dock lite lång 19 mil!!!! Herregud! Någon som hade gått den hade gjort det på 19 dagar, då hade han gått snabbt skrev han. Jag har inte ens så mkt semester på raken. Haha.

Men har hittat en led från Vaxholm till Dommarudden. 3,5 mil tror jag den är. =) Carro är du sugen??? Jag är sjukt sugen. Nicke tror inte vi skulle klara det. Ska vi bevisa motsattsen????
bra skor massa gott gott och vi lär ju få sjukt trötta hundar efter den dagen.
Visst går man 3,5 mil på en dag???? =/

Ifall någon annan oxå är sugen så hör av Er!!!! =) Johanna??? =)


Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig och ställ en fråga i min frågestund.



Ha en fortsatt bra kväll.

kram :)

2010-06-15 @ 22:11:12
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men shit vad hurtigt, skulle aldrig orka gå så långt!

2010-06-15 @ 22:19:11
URL: http://annelienyberg.blogg.se/
Postat av: caroline Tilja

vi i familjen tilja är helt klart på!! så det är bara för nicke att hoppa upp ur soffan och på med dojjorna ocg hänga med...om hann hinner!!

2010-06-16 @ 09:48:25
Postat av: Johanna

Vi är helt klart på!=) Kanske kan vi få med oss grabbarna också ;-) Men 19 mil på 19 dagar...det är ju bara 1 mil per dag om jag inte räknar helt fel...? Lite längre än så borde vi nog kunna gå?! Skoj i alla fall och bra initiativ!!



Kram på er

2010-06-18 @ 12:26:17
URL: http://samiq.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0