NY SMAK - Med kladdkaka =)

Såg idag på jobbet att det fanns en ny smak av vilket jag tror var Ballerinakakor, det skulle iaf vara kladdkaka emellan!!!!

Det låter så sjukt gott. Typiskt nog så glömde jag att köpa hem. Kakorna är det ända jag har i huvudet, det har liksom svetsat sig fast i mina tankar. Guuud jag vill ha dom!!!!

ICA har öppet en halvtimme till. Funderar på att gå dit, men känns så onödigt pga alla kallorier som jag kommer stoppa i mig. =/

Sen vad ska jag göra med min lilla vovvsing. Glöm att jag lämnar henne utanför affären, skulle aldrig falla mig in.
Visst att hon kan se galen ut! ;) Men folk kan vara elaka mot min lilla bebi!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hon vaktar säkert gärna lägenheten från tjuvar medans du är borta :)

2010-01-08 @ 12:30:23
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0