Trött på Nova idag!

Idag är jag riktigt trött på Nova. Hämtade på dagis, har gått två dagar irad, skönt att röra på sig men man blir rätt slut när man först jobbat en åtta timmars arbetsdag och sen ska gå ut och gå i två timmar.
Väl på dagiset när vi skulle gå så började Nova skälla på en man som kom upp för trappan. Jag fya, tillslut frågade jag Rose (ena dagis fröken) vad jag skulle göra! Hon sa att jag skulle sätta henne ned och få henne att tystna så att hon tillslut koppla på näsan började nosa. Det kom tillslut. Mannen i fråga är någon som jag tror brukar vara där ibland och även han ge kurser, så jag hade tur och han tog sig tid med Nova att hon fick lukta på honom och pussa på honom.
Men när vi skulle gå så började och skälla på honom igen.
På ett sett tycker jag att det var skönt att Rose fick se hur hon betedde sig. Då jag har försökt beskriva detta problem för henne. Så då kanske vi kan öva på nå sätt på kursen sen....(?)

Suck och stön!!

Varför ska Nova vara så här?????? Börjar bli riktigt trött nu! Men jag ger inte upp, men idag orkar jag inte med henne nå mera.

Fick dock en liten överaskning med posten idag, från nallebudet kom det lilla söta paket. Och så står det öppnas på födelsedagen, åhh det är ju imorgon! Spännande! Undrar vem som är så söt och skicka nå sånt gulligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0