Vi går mot rätt väg.

Nu känns det mkt bättre. Känns som jag kommer att få dom rätta verktygen för att jobba bra med Nova. Har fått mkt och bra hjälp idag av kursledarna. Vi ska ta oss till målet, tillsammans. Vi behöver jobba på kommunikationen. Och jag ska hålla alla mina.. ja vad det nu är...känsloballonger i styr. Jag ska vara bestämd och konsekvent. Mena det jag säger och om hon inte lyder så blir det utvecklingssamtal ;)

När jag nu kom hem från kursen så ville jag fixa Novas öron och våteksem på en gång. Jag satte mig på golvet med mina saker, oftas rusar Nova iväg då hon vet vad som vankas. MEN ikväll... då ni... då kröp hon in mellan mina ben och la sig självmant. Då njöt jag. Sen hade vi en liten gos stund, nova på rygg och hon fick smek på magen. Nästan att hon somna, fast hon hade inte riktigt den tilliten så hon kom på sig själv flera ggr med att vakna till igen. =)

Nu väntas sängen och imorgon så väntar nya äventyr.
Ps. Vi passar på att Gratulera mattes bästavän Carro idag som fyller år =) Puss min bästa vän :-*


Kommentarer
Postat av: Caroline Tilja

Fam Tilja tycker att ni är jätte duktiga. Kör hårt ni klarar allt. Ni är ju bäst tycker vi. =)

Puss, kram och kärlek från oss. =)(Silwer tackar för de goda godisarna) Mums bäste moster säger han =)

2009-10-22 @ 23:06:09
URL: http://tiljaosilwer.blogg.se/
Postat av: Jeanette och Samson

Japp det är bara att hålla hårt på utvecklignssamtalen! ;-)



Hade ett senast idag när min grabb tyckte att det var en bra idé att försöka smita iväg och jaga Bambi och hans mamma... HA!



Men nu ligger han i mitt knä och snarkar som en gris! DET är den kärleken man ska ha;-)



Mvh Jeanette

2009-10-25 @ 00:08:02
URL: http://www.beathalandetsamson.blogspot.com
Postat av: Madde

Kämpa på ni två! Det kommer, fortsätt framåt ;) Det kommer komma steg bakåt, men håll ut.... :) Skulle behöva utvecklings samtal m Selena ja haha ;) OCH hålla "känslobalongerna" i styr skrattar

kraaaam

2009-10-25 @ 13:18:11
URL: http://www.chosenangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0