Mys Tisdag.

Mys stund hemma innan matte ska gå och jobba. Det är drygt och tungt. Har varit hemma och varit ledig i tre och en halv dag nu. Jag har ju så lyxigt varannan vecka, och det är alltid lika tungt efter ledigheten att göra sig iordning och sticka iväg till jobbet. Men när man väl är där går det ju som på räls =)

Nova är mycket mycket bättre i magen. Det var bara igår en gång som det var lite knasigt. =) Men hon är hemma idag försäkerhets skull från dagis. Hon ska mysa med papi och de ska spela fotboll idag. =) Hihi!

När jag kommer hem måste jag ta mig i kragen och gå ner och träna iaf en halvtimme. Imorgon är det kurs igen och vi har ju faktiskt haft läxa =) Så lite framsteg måste vi ha gjort. Slutar sju ikväll så jag kommer ju vara lagom trött, men om jag går ner på en gång så borde det funka =)




Kommentarer
Postat av: Caroline Tilja

Idag är det kurs Novis, då ska vi vara duktiga. =) Längtar. Slick och vov. ;)

2009-10-07 @ 10:37:49
URL: http://tiljaosilwer.blogg.se/
Postat av: Caroline Tilja

idag kommer din matte till oss =) va ska du göra Novis? Hoppas nåt mys. Tycker du det var kul på kursen igår? Det tycker jag, Du var duktig. Voff, och tass.

2009-10-08 @ 13:37:24
URL: http://tiljaosilwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0