I väntan på nå äckligt.

Åhh vad vi har väntat på avföringen. Hihi.... finns ju roligare saker att vänta på. Men vi ville se om hon fortfarande var dålig eller inte.
Kom inget på ett helt dygn, så hon tömde sig nog helt på dagis. Men nu ikväll kom det en liten klutt som såg rätt så fin ut :-)

Får se hur morgondagen ser ut. Men hon blir hemma imorgon ändå. Skönt att mysa med husse. :-)

Kurs imorgon igen. Denna vecka kan jag inte vara stolt och säga att jag tränat mkt, men mer än förra iaf. =) Men inte mkt!!! Skärpning nu. Ledig i helgen oxå, det är bra, men hela lördagen går åt att flytta åt mattes bäsa kompis.
Nu väntar zzzäääännggeenn.... znark! ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz.................

Kommentarer
Postat av: Caroline Tilja

Hörde att ni var duktiga idag =) Som alltid. Längtar så tills på fre. Du är även välkommen förbi imorgon för att bara säga hej. Sov sött min sol. Pussen och kramen min bästa =)

2009-10-28 @ 21:00:16
URL: http://tiljaosilwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0