Vet och promenad i mörkret.

Vet besök nr 2 idag! Återbesök efter öroninflammation och våteksem.
Våteksemen såg jättefina ut, de var borta :-D Öronen var det lite värre med, fortfarande rött i örat vid trumhinnan och lite gegg längst inne. Så nu blir det en efterbehandling på två veckor. Hoppas det är borta snart.
Vi passade även på att boka in ett årssprutan oxå. :-D Denna lilla dam är dyr i drift ;-) Vi skämtade just om hur många plast sängar som hon skulle ha fått istället för vet.besök och medecin ;-p

Ikväll gick matte långprommis tillsammans med vännen Johanna och hennes tre myspys hundar. Vi gick femmans spår som inte är upplyst, så jag snubblade runt på lite rötter här och var. Nova fick träna på att vara lite lös också. Tänk vad man vågar när man är ute med en duktig hundförare ;-)

Nu ska vi krypa ner i sängen och imorgon är det kurs igen. Matte har inte hunnit träna någonting. Inte förra veckan heller, men då gick det bra. Kan inte tänka mig att det går bra två ggr i rad utan träning. Men förra veckan gjorde jag en massa annat nyttigt. Men veckan som kommer vill jag verkligen hinna och ta mig tid för träning med Nova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0