Shoppat loss...

...i djuraffären igen ;-)

Denna gång blev det en säng. Tandhygein munskölj och en leksak (som för den delen har ett asjobbigt ljud). Åh bajspåsar oxå, det köper man jämt tycker jag.

Nova ligger gärna i soffan nu när hennes favvo fåtölj är såld. Det blir lite trångt med 3 stycken i soffan ;) Så nu tog vi oss i kragen och åkte och köpte en egen säng (som hon inte kan äta upp, hoppas jag.)



Nova hoppar in i sängen och gör vant en pose så mommi blir nöjd ;)



Det hoppade ner en liten munskölj oxå som är till hundar/katter. Nova brukar vara lite kinkig med att blanda något med vattnet. Hon luktade ganska mkt och sen smakade hon lite. Får se om allt går ner lite senare när hon busat klart.
Ska vara bra för tandsten och bakterier.



Kanske gaddarna blir lite vitare sen då ;)



Sen sist men inte minst så blev det en ny leksak. Kan köpa en ny varje vecka/dag/timme till tösen. Hon har sönder dom på nolltid.

Men denna... hoppas jag har lite längre hållbarhet. Tyvärr har den som de flesta andra leksaker ett pipljud. Eller det är värre än pip, ahh vet inte riktigt hur jag ska förklara det. :S



Nova är iaf glad och lycklig nu, kul med nya saker =)

Sen hälsade Nova jättefint på en kvinna i djuraffären, hon höll ett visst avstånd men lutade sig fram för att lukta på henne. Och Nova varken moffade eller skällde utan gick därifrån glad. YES!!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Fina grejer du fått novisen! :D

2009-11-09 @ 22:09:41
URL: http://chosenangelsbonita.tk
Postat av: Izabelle

Jag kom och tänka på en sak, om hon har lite problem med magen så kanske det där munsköljet inte är så jättebra? Om hon är känslig menar jag, för det lär ju innehålla en del starka saker :)

2009-11-11 @ 22:33:26
URL: http://chosenangelsbonita.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0