Hur mkt kan man shoppa till en hund???

Matte har nu shoppat (igen). Nä så farligt är det faktiskt inte. Men hundar behöver många saker som man inte tänker på och det blir dyrt, men i längden är det värt det.

Så, jag har iaf köpt



Reflexband. Hon måste ju synas ute i mörkret. Åh att det är rosa är ju inte helt fel (husse, det fanns gröna oxå men vi har ju faktiskt en tik ;)



Ett snyggt halsband. Som inte är stryp, som man kan ha när man ska vara fin och när man ska gå på kalas osv. Det var på rea, (phju), jag var lite osäker på storleken, men man får lämna tillbaka. Skönt. Ser ni att det är stenar på???!! =) En sten fattas var säkert därför den var nedsatt. Men guuuud vad dyrt det är med halsband, de flesta fina ligger mellan 250:- upp till 500:- Öhhm, man kanske ska börja designa hundhalsband?!??



Och en vattenflarra man kan ta med sig på promenader, en sån hade jag behövt i helgen. Men nu har vi till nästa gång istället, hihi!!

Sen har jag köpt extremt nödvändiga saker från en internet butik.

* Första hjälpen set!!! Behövs.
* Digital feber-termometer. (måste veta Novas temp, urk, men husse får ta den ;)
* Öron rens. Hon har skitiga öron.
* Utställningskoppel (Vi ska ju faktiskt ställa ut snart)

Sen kunde man tydligen inte bara köpa dessa saker, utan var tvungen att ha en order från 300:-. Så då fick jag beställa lite till.

* Tuggrulle, med skinka. Kanske går lättare att lämna henne själv om hon har ett gottigott tuggben.
* Leksak Vinylfalukorv.
* Leksak Vinylfotboll.
* Leksak ben flytande, bra att ha när hon ska lära sig simma. :)

Ja. Tänka sig hur mkt roliga saker man kan köpa till en hund. BTW, detta är min favvo bild. Ska göra en canvas tavla av denna någongång då v är rika, kostar 800 kr nämligen med den storleken jag vill ha, Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0