6 mån + 1 dag.

Igår var Nova 6 månader och 1 dag OCH hon kissade inte inne en enda gång. Tjoohhooo!!! Party!!!!!!!!!!! Detta måste firas!! men, jag tror nog att det inte kommer att hålla sig. Det kommer förmodligen komma fler olyckor.

Fick tips av dagis igår att ta bort två av Novas mjölktänder. Jag satt och vickade lite på dem igår, ilade ganska bra i kroppen, lite obehagligt tycker jag. Ena är iaf super lös och ramlar säkert bort väldigt snart, den andra måste jag jobba på lite mera =)

Idag är det fredag, nu i helgen vankas det 2 st utställnigar!!! Ojojojoj...... Läskigt. Det får gå som det går, vi är ju inte helt odugliga. Det kommer säkert hända att hon hoppar när vi ska gå/springa i ringen, kanske inte hela världen. Och när domaren ska känna på henne så kanske hon hunnit bli så trött att hon inte riktigt orkar bry sig utan bara vill ha sin godis som vi förhoppningsvis får ta med!!!! Vet inte varför jag är spänd, jag får ta det som det kommer, vi lär ju inte bli utbuade. Kanske diskade??!! Jag och Nova är ju världens vackraste ;) Hehe, peppa peppa peppa!!!!!

Vi behöver inte få medalj, utan bara klara av alla delar utan krångel. Då är Jag super nöjd!!!! Jag vet ju själv att jag har världens vackraste och undebaraste hund!! Matte älskar NOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller tummarna HÅRT imorgon!! Hör av er när ni är klara!! Ses på söndag! kraaam

2009-05-15 @ 17:28:18
URL: http://www.chosenangels,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0