Tre som sov hela natten!

Oj vilken härlig natt, vi alla tre sov i sängen hela natten utan någon kisspaus eller bus eller någon störning alls. Och vad var nyckeln till detta då??

JO, matte och Nova gick hem från dagis igår tillsammans med Silwer och hennes matte.
I måndags provade jag att gå med Nova och resultatet blev att vi åkte buss för första gången istället, hihi! Hon vägrade att gå och bara hoppade upp på mig hela tiden och sen satte hon sig med ryggen mot mig! Hon är envis denna lilla dam. Efter några telefon samtal så var det bara så enkelt att antingen skulle vi fortsätta att gå vilket var näst intill omöjligt, eller åka buss. Att gå till dagiset tog för mig ca 40 minter så med Nova, jaaa ni kan ju bara tänka er.

Det blev buss. Det gick faktiskt alldeles utmärkt. :-) Och bussen stannade nästa utanför dörren, härligt.

Men igår då så gick vi ju iaf, hehe, Nova och Silwer ville mest bara busa så Sandra och Carro sa väl mest bara fy och nej och tryckte ner i marken osv. Men emellan åt gick det väldigt fint. Men annars var det Nova eller Silwer omvartannat som började buset. Phju, promenaden tog 1 ½ timme innan vi var hemma. Phju, både matte och Nova var trötta. Och det resulterade i att hon sov heeellllaaaaa natten :-D NAJS!!!

Detta kommer vi endast göra en gång i veckan tills hon blir lite större. Hon är ju fortfarande en bebis på 17 veckor (tror jag, börjar tappa räkningen, hihi)

Imorgon är det sista kurs dagen, och vi har knappt hunnit träna någonting. Oj oj oj. Får be husse träna när de kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0