Kurser.

Sitter och spånar på kurser. Jag vill snart gå en kurs med Nova igen, vi behöver underhållas jämt. För mig är det tyvärr väldigt svårt att gå ut och träna själv. Men jag måste ta mig i kragen. =)

Har tävlingslydnad på vårat hundcenter som vi vill gå. Måste först råna spargrisen (om vi nu hade en sådan). Vill även testa på agility med Nova. Kanske ska röntga lederna först ;-) Så hon inte gör nå knas och förstör plåtarna. Tror iofs att hon är lite för klumpig och försikig för såna övningar men tycker därför att det är en perfekt kurs för oss.

Tänk om man hade råd med två kurser till våren. Lycka!! Får bli mkt nudel soppa här hemma och Nova får gå på euroshopper mat ;-) (ALDRIG!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0