Världens smartaste hund!!

Världens smartaste hund kommer nog Nova att bli ;) Nä men skämt  å sido tycker jag att hon är rätt smart, fast det är säkert många hundar. Jag kom på en ny lek.

Den oranga leksaken skulle Nova hämta från denna plastlåda (det är våran gemensamma lek leksak ;)
(Herregud, våran nya kamera är så bra att man ser allt hår och skit i lådan.)



Sen la vi lite annat ovanpå som det här snöret...



Sen la vi mina gamla sockor. Eller gamla är de inte, det var husse som gav Nova dom när hon var liten, så nu äger hon dom tydligen. Men min kära fästman har lovat mig nya! Får se vilket år jag får dom ;) *blink blink*



Ovanpå dessa saker satte jag locket på.
Efter det var det bara att säga det magiska ordet, Nova har ju självklart sätt på när jag gjort allt det här för att hon ska veta vad hon ska göra sen, hon är ju faktiskt bara 8 månader, så man kan ju inte begära för mycket ;) Hihi. SÖK!!!




Hon var ganska snabb med att putta undan locket, men blev lite rädd när de damp ner på golvet för det lät lite. Men snabbt på det igen.



Dycker ner med huvudet...



Ta bort lite snöre...



Kämpar på... Och får tillslut tag på den oranga...



När hon skakat bort snöret som kom med upp stoltserar hon med sin vinst och sen släpper hon ner leksaken och vill göra igen och igen och igen.... =)


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Jo jag har åkt förbi Häggdånger 2 ggr redan! Ska nog in o glo imorrn eller ikväll! Måste ju in o se om det e sig likt där! Kul o se att du oxå har en blogg! Ska lägga dig på favoriter när jag kommer hem igen! Hoppas allt e bra med dig!

2009-08-09 @ 10:10:55
URL: http://underverktva.blogg.se/
Postat av: M

Patric´s moster bor precis vid Häggdånger kyrka så det e på andra sidan av vårt gamla landställe. Så vi kom hit i fredags o drar hemåt igen på onsdag! Nä Birsta va ju bara ett litet IKEA o småbutiker förr ju! Det är verkligen "BIG" nu!!

2009-08-09 @ 19:21:23
URL: http://underverktva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0