Nu kom den efterlängtade buren.

Sitter hemma, det är tomt. Husse jobbar och Nova är på dagis. Det valde jag iofs själv att hon skulle vara där. Jag har nämligen äran att tvätta idag.

Idag klockan 09:05 kom budet med våran bur. Jag är så ivirig att få upp den och så klarade jag inte det. Skulle ha behövt lite styrka från en man. Iofs har vi massa byggarbetare på gården, men det kommer inte på tal, eller hur husse ;) Nä men skämt å sido så skulle jag behöva en träbit som jag kan hamra på. Sen tycker jag att det låter så mycket att jag helst skulle vilja göra det utomhus. Måste ju veta ifall vi blir nöjda med buren eller om vi ska skicka tillbaka den.

Igår hade vi gäster. Niklas föräldrar. Nova blir överlycklig när hon träffar dem. Hon ska hoppa omkring och göra allt man inte får, t.ex. kissa inne 2 ggr och bajsa precis innan vi skulle äta. Fy Nova.

Funderar på hur Novas kissblåsa mår egentligen. Hemma kan hon kissa jätteofta, efter 30 minuter så kissar hon igen och så. Men på dagis tror jag minsann att hon kan hålla sig. Hon kanske vill terra matte och husse.

Nova testar allt mer. Iaf mot mig. Man måste vara uthållig med denna envisa dam och man får inte ge upp. Hon orkar prova om och om igen, saker som hon inte får göra, men jag tröttnar fortare. Men försöker att inte visa det, fast hon känner väl det ändå.

Nu blir det tvättstuga. Sen får jag se ifall jag ger mig på buren en gång till.


Kommentarer
Postat av: Madde

Spectra var expert på att hålla sig, kunde vara ute lääänge ibland timmar, vägra kissa, sen kom hon hem satte sig inne mutter men det släppte efter ett tag, kan vara m miljö och sånt göra, känner sig inte riktigt hemma på dagis och där, ha en mysig vårdag i tvättis ! :)

2009-04-06 @ 11:08:38
URL: http://www.chosenangels,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0