Nova förstår inte.

Nova förstår inte varför hon inte får leka med Silwer idag. Hon ligger tjurigt och sover brevid mig i soffan. Jag har försökt att förklara att Silwer är nyopererad för att vi inte ska få någon sorts konstig blandning av valpar i framtiden ;) Cocker/Rottis haha!! Skulle va skoj! ;-p

Matte säger: Vi ska iaf träffa Silwers matte idag en stund. Det kanske får räcka??!! Om 7-10 dagar får du leka med din bästis igen. Då har du säkert vuxit ännu mera så att du kan stå över honom helt :-)

Denna helg jobbar husse. Så matte och Nova får hitta på hyss och byss själva. Vi ska träna lite oxå.

Nova har faktiskt lärt sig stå nu Johanna :-) Fast än så länge med godis. Hon ställer sig upp men inte så snyggt men det får jag korrigera sen, först ska hon lära sig att stå, och stå kvar!! :-)

Vi har ett litet program!! Sitt - Ligg - Sitt - Tass - Stå

Hihi, ska se om jag kan fånga det på bild lite senare, nu är hon så trött så hon skulle inte orka. Åhh nu kommer solen oxå, snart kanske vi kan sola på balkongen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0